Not a CBCS member yet? Join now »
CBCS Comics
Not a CBCS member yet? Join now »
Collector Darkseid_of_town private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by esaravo
I bid on a handful of ASM's tonight; I only won this one:


always reminds me of my work history, living in Kansas as I do
Post 626 IP   flag post
Have I told you about the time I dropped off 3,000 comics at SDCC? Scifinator private msg quote post Address this user
Below are my MCS Auction wins for tonight Friday 15th:








Yup, nothing to see here as all 19 that I was watching are above the highest prices that I was going to bid.

Post 627 IP   flag post
Suck it up, buttercup!! KatKomics private msg quote post Address this user
Couldn't resist! supposed to be selling multiple books to buy 1 not the other way around!!

Have a 9.4 verified Perez and Wolfman and a 9.6 - but both are direct

Now I have a news stand and the check mark and scans make me think this could hit 9.0 easy and maybe 9.2??

Leading 2 others..we'll see how things progress


Post 628 IP   flag post
If I could, I would. I swear. DrWatson private msg quote post Address this user
@KatKomics Did you check the notes?
Post 629 IP   flag post
Suck it up, buttercup!! KatKomics private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by DrWatson
@KatKomics Did you check the notes?


yup -

tiny wear top staple breaks color
long crease/bend center front cover does not break color

figure the crease/bend can be taken out

$90 still much under going prices at ebay for an 8.5

either way though - news stand to go with my direct copies!
Post 630 IP   flag post


I'd like to say I still turned out alright, but that would be a lie. flanders private msg quote post Address this user

Post 631 IP   flag post
Suck it up, buttercup!! KatKomics private msg quote post Address this user
Joining @flanders with a Simpsons comic!



Post 632 IP   flag post
I'd like to say I still turned out alright, but that would be a lie. flanders private msg quote post Address this user
@KatKomics nice win .


It looks like the overgraded Star Wars #42 CBCS 9.6 is going for what it's worth (8.0-9.0 price range). Hopefully it's not bid up and sold to someone that overlooks the defects on that POS.
Post 633 IP   flag post
If I could, I would. I swear. DrWatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by KatKomics
Quote:
Originally Posted by DrWatson
@KatKomics Did you check the notes?


yup -

tiny wear top staple breaks color
long crease/bend center front cover does not break color

figure the crease/bend can be taken out

$90 still much under going prices at ebay for an 8.5

either way though - news stand to go with my direct copies!

Do you care to post the serial number? I've been trying to figure it out, but keep getting stumped. Yep, that crease is a grade killer.
Post 634 IP   flag post
Have I told you about the time I dropped off 3,000 comics at SDCC? Scifinator private msg quote post Address this user
Since I got shut out of tonights MCS auction, I went on a Snipe Hunt over at ebay. Bagged a Tango at $243 plus tax and $11 shipping:




Post 635 IP   flag post
I'd like to say I still turned out alright, but that would be a lie. flanders private msg quote post Address this user
Last one for this year hopefully...


Post 636 IP   flag post
Suck it up, buttercup!! KatKomics private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by DrWatson
Quote:
Originally Posted by KatKomics
Quote:
Originally Posted by DrWatson
@KatKomics Did you check the notes?


yup -

tiny wear top staple breaks color
long crease/bend center front cover does not break color

figure the crease/bend can be taken out

$90 still much under going prices at ebay for an 8.5

either way though - news stand to go with my direct copies!

Do you care to post the serial number? I've been trying to figure it out, but keep getting stumped. Yep, that crease is a grade killer.


it was

21-11A9F1D-016
Post 637 IP   flag post
I got 99 problems, but a hurricane ain't one. drchaos private msg quote post Address this user










Post 638 IP   flag post
If I could, I would. I swear. DrWatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by flanders
Last one for this year hopefully...


LOL
Post 639 IP   flag post
I'd like to say I still turned out alright, but that would be a lie. flanders private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by DrWatson
Quote:
Originally Posted by flanders
Last one for this year hopefully...


LOL


The worst part about this, is since I made a similar statement a few months ago, I've spent more on comics than I have in the previous two years at arguably the worst time to be investing money in comics.
Post 640 IP   flag post
Have I told you about the time I dropped off 3,000 comics at SDCC? Scifinator private msg quote post Address this user
@flanders - but if you are selling at the same time, kinda washes.
Post 641 IP   flag post
I got 99 problems, but a hurricane ain't one. drchaos private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by Scifinator
@flanders - but if you are selling at the same time, kinda washes.


You say that but it always seem that more books come in while more money goes out on a net basis.

For most of us at least.
Post 642 IP   flag post
425723 642 17
Log in or sign up to compose a reply.